elinellas

Alla inlägg under augusti 2013

Av EllaElin JQ - 31 augusti 2013 21:21

hej hej på  er! jag har jätte ont i halsen i morgon kommer en tag upp i video tror jag är inte säker men kanske eller blir det ett skrivinlägg //elin ässkar er   

Av EllaElin JQ - 31 augusti 2013 16:43

hej är sjuk idag har feber, ont i halsen och huvudet:( 

men jag bloggar lite ändå för har trök

men aa, tack för 90 läsare det är helt sjukt mycket 

aa, som sagt det betyder väldigt mycket för så mångs läsare :)

men vi får hoppas att jag blir bättre tills imorgon så jag kanske kan göra en video

men vi hörs imorgon hejdå:() // ella   

Av EllaElin JQ - 31 augusti 2013 09:02

hej hej nu ska jag gå och äta frukost, är jätte hes och kan typ inte prata....

memn senare i dag ska jag och Ella till någ grej det ska bli jätte kul faktist

jag sitter ocg försköer lära mig om min macbook är jätte glad   

det kommer vara jätte roligt i dag  tror jag. nästs vecka ska jag på kalas hos en kompis, om ni vett va vi sdka göra för videos kan ni väll skriva det.

P.S varför giveawy vinnaren inte kom upp i en video så är det för det funkade inte och vi fuskade inte // elin hjag älskare er puuuuussss och kraaaam   

 

Av EllaElin JQ - 30 augusti 2013 17:43

hej hej nu är sååå glad för datorena vi har fått en macbook air jag är så käääär i den såå fin är den kan inte sluta titta på den, jag har i alla fall varit med en som heter clara vi gjorden en en film typ. men hon har inte fått sin dator än dom får den på tisdag, men nu sitte jag i sängen och inte gör något har så tråkigt har tänkt på att göra några videos men vet inte vad för nårgra hej hej //elin    

 

 

Av EllaElin JQ - 30 augusti 2013 14:24

hej idag har vi fått våra macbook air, är jätte glad

det är den jag bloggar med nu!:))

men idag så har jag varit i skolan var as chill dag 

vi hade bara lungna lektioner

men det bästa va att vi fick våra datorer! 

men tack så mycket för så mycket läsare det betyder jätte mycket för oss.


puss & kram älskar er alla // ella   


 

Av EllaElin JQ - 29 augusti 2013 15:44

Hej i dag ska jag och Ella till stan jag ska köpa byxor kommer en HAUL sen tror jag, behöver verkligen nya byxor, tack tack till 83 läsare // puss Elin

Av EllaElin JQ - 28 augusti 2013 14:59

Vinnaren i giveawayen är Hanna grattis vi har skrivet ett mail till dig
Grattis

Av EllaElin JQ - 28 augusti 2013 14:05

Hej bloggen!
Ella här! ;)
Har nu sitter jag hemma hos Hanna. Jag, Lisa och Hanna så snart till stallet.
Jag ska med och hjälpa till dom att borsta Lukas och Nike! :)
Efter stallet blir det fotbolls träning!
// Ella

Presentation


Heeej vi är Elin & Ella kolla in våran blogg, vi bloggar om fritid,shopping och mode puss// ElinElla

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards